Antalya'nın yeni eğitim kurumu

  • Akdeniz
  • Çarşamba 10.04.2014
Güçlü gelecek yolunda en önemli adımın okul öncesi eğitiminden başladığını bildiklerini vurgulayan Türk Maarif Koleji idarecileri, eğitimin başından sonuna dek emin adımlarla ve yeni bir solukla 2014- 2015 eğitim öğretim yılında Antalya'da yerlerini alacaklarını duyurdu.

GEZ-GÖR-YAŞA-ÖĞREN

Okulun, eğitimin her kademesinde öğrenmeye ilişkin; merak duyan, araştıran, sorumluluk alabilen, kendini gerçekleştirmeyi hedefleyebilen, öğrenci merkezli bir eğitim yaklaşımını benimsediğini belirten okul idarecileri, "Akademik donanımlı, deneyimli, yaratıcı ve sevecen eğitim kadrosu ile 2014-2015 eğitim-öğretim yılına hazırız. Eğitim-öğretimde başarıya giden yolda sistem olarak çoklu zekâ modeli ile öğrencilerimizin bireysel özellikleri keşfedilerek, uygun öğrenme ortamları ile öğrenmeyi keyifli hale getiriyoruz. Gez-gör-yaşaöğren felsefesinden yola çıkarak Türk Maarif Koleji olarak hedefimiz bilgilerin kitap sayfalarından günlük hayata aktarılmasıdır. Öğrencilerimizin bilgiyi özümsemeleri ve içselleştirebilmeleri için deneyimleyerek öğrenmelerine olanak sağlıyoruz. Bunun için tüm derslerin bilimsel anlamda zenginleştirilmiş laboratuvarlarımızı, üretim ve yaşam atölyelerimizi, hobi bahçelerimizi ve Türk Maarif aile ormanımızı yaşama geçiriyoruz" diye konuştu. Okulda, eğitim, teknoloji ile donatılmış sınıflarda verilecek.

NEDEN TÜRK MAARİF KOLEJİ?
Hedeflerinin, ülkemizin ihtiyaç duyduğu, yurdunu, ulusunu seven, Atatürk ilke ve inkılaplarını benimsemiş, çağdaş ölçülere uyumlu, evrensel değerlere bağlı, çözüm üreten, araştıran, yaşam boyu öğrenmeye, gelişmeye açık bireyler yetiştirmek olduğunu belirten okul yöneticileri, "Türk Maarif Koleji olarak eğitimimizin getirileri yanlızca üniversite kazanmaktan ibaret değildir. Expres Quality Education sistemi ile oluşturduğumuz yabancı dil eğitimi ile kriter gösterilen YDS, hazırlık atlama TOEFL, İELTS gibi sınavlarda öğrencilerimiz başarılarını kanıtlayarak tüm yabancı ülkelerde eğitim fırsatını yakalayacaklardır" dedi.