Ennpati Hotel Amenities, Türk turizminin en önemli merkezi Antalya'dan, dünyaya açılma hedefleri ile yola çıktı. Ennpati Hotel Amenities'in Şirket Müdürü Sezgin Taşçı, sektördeki hedefler ve bu hedefler doğrultusunda çizilen rotaları anlattı. Dönemsel olarak çıkaracakları seri ürünlerle Türkiye ve yurtdışı pazarda girişimci ve yaratıcı yanlarını ortaya çıkararak yer almayı hedeflediklerini belirten Taşçı, "Kurumsallaşmanın gerekliliğini kavramış, eleştiriye açık bir organizasyonolan Ennpati öncelikle dinamiktir; yeniliklere ve gelişmeye önem verir; araştırma-geliştirmeye yatırım yapar. Bu özelliğimizi hep diri tutmaya çalışıyoruz. Ekip arkadaşlarımız takım ruhuna inanır ve ortak sinerjinin ve adil çalışma ortamının bizleri yukarı taşıyacağını bilir" dedi. Önemli bir prensiplerinin de temizlik ve düzene değer vermeleri olduğunu belirten Taşçı, "Tutumluluğu teşvik eder, israfın karşısında olduğumuzu her fırsatta belirtiriz. Bu arada çevreye duyarlı olduğumuzu da vurgulamalıyım. Pazar hedefimizdeki otellerin farklı bütçelerine göre, hizmet verecek şekilde ürünlerimiz mevcut. Zaten pazarda var olabilmek için her bütçeye göre üretim yapmak, bu alt yapıyı hazırlamak zorundasınız. Yelpazemiz oldukça geniş... Müşterilerimize kulak veriyoruz... Onların istek ve arzuları, kendi deneyimlerimiz ile bütünleştirerek üretim çarkımızın içinde buluşuyor" diye konuştu.
ÜRÜN ÇEŞİTLİLİĞİ VURGUSU
Üretimden pazarlamaya kadar tüm ağı kendi bünyelerinde yönettiklerini vurgulayan Taşçı, "Müşterilerimize daha hızlı cevap verebilmek, müşterinin aradığı ürünleri kolayca bulabilmesini temin etmenin büyük bir avantaj olduğunu söyleyebilirim... Üretim pazarlama ilişkisi ne kadar birbirine yakın olursa işler o kadar iyi işliyor. Her zaman 1-0 önde başlıyoruz. Üretim planlarını müşterilerin istekleri doğrultusunda revize ederek çalışmayı yönlendiriyoruz. Müşteriyi 'elde bu var, bunu alacaksın' gibi zorlayıcı değil, esnek ve ürün çeşitliliği ile satışın avantajlarını yaşıyoruz" dedi.