Markalar otoparkta müşteri avında

Otoparktaki müşteri trafiğini keşfeden markalar, araçların arasına çadır kurup müşteri avına çıkt

Satışları artırmak için farklı formüller deneyen perakende markaları alışveriş merkezlerinin otoparklarını keşfetti. Kurtköy'de Bayraktar Holding'in yatırımı Viaport AVM'nin otoparkına kurulan 300 metrekarelik çadır için markalar sıraya girdi. Tchibo'dan sonra Bigmall'un kiraladığı çadır için Beymen seri sonu, Bellona, Çift Geyik Karaca ve Mudo çadır için bekliyor. Viaport Genel Müdürü Ogün Turanlı, "AVM'de kiralanabilir alan kalmayınca markalarla karşılıklı böyle bir çözüm bulduk. İlk etapta AVM'de olmayan markalardan talep geldi ama AVM'deki markalar da potansiyeli görünce çadıra girmek için sıraya girdi" dedi.

HAFTA SONU 36 BİN ARAÇ GİRİYOR
Haftasonu otoparka giren araç sayısının 36 bini bulduğunu dile getiren Turanlı, "Bu 80-100 bin arasında kişinin otoparkı gördüğü anlamına geliyor. AVM'yi ziyaret sayısı ise sadece geçen pazar 246 bin kişiyi buldu" dedi. Çadırın bir mağazanın aylık satışını üçe katladığını vurgulayan Turanlı, çadırın aylık kirasının ise 28 bin euro olduğunu kaydetti.