Türkiye Finans'ın çiçeği kırmızı açtı

  • Ekonomi
  • Pazar 01.07.2012
Türkiye Finans, son iki yılda yaşadığı hızlı büyümenin ardından kurumsal kimliğini yeniliyor. Banka ilk adımı logo ve amblemle attı, ardından kurumsal kimlik çalışmalarına hız verdi. Bankanın yeni sloganıysa, "Türkiye'nin Finans'ı Türkiye Finans".

HEDEF 200 ŞUBE
Bankanın yenilenen kurumsal kimliği hakkında bilgi veren Türkiye Finans Genel Müdürü Derya Gürerk, "Kurumsal kimlik dönüşümü, profesyonel iş yapış biçimimizin sonuçlarının müşterilerimiz ve tüm paydaşlarımıza yansımasıdır. Bankanın yenilenen logusunda eski amblemindeki çiçek sembolü modernize edildi. Yeni kurumsal kimlikteki kırmızı çiçek dinamizmi simgeliyor" şeklinde konuştu. Gelişime odaklı istikrarlı bir büyüme sergilediklerini anlatan Gürerk, bankanın ermayesini yüzde 122 artırdığını söyleyerek, "Şube sayımız 186 oldu. Yıl sonuna hedefimiz ise bu rakamı 200'ün üzerine çıkarmak" dedi.