Doors Group balıkçı oluyor

Değişik mutfakları tüketiciyle buluşturan İstanbul Doors Group'un gündeminde balık restoranı açmak var. Hedef projeyi bu yıl içinde hayata geçirmek

Farklı konseptlerde 18 marka ve 36 restoranı bulunan İstanbul Doors Group şimdi de balık mekânı açmak için kolları sıvadı. İstanbul'da yer baktıklarını söyleyen grup ortaklarından Levent Büyükuğur, tercihen deniz gören bir mekân aradıklarını, yıl bitmeden bu restoranı hayata geçirmek istediklerini belirtti. Yıl içinde Türkiye ve İngiltere'de toplam altı yeni restoran açmayı planladıklarını dile getiren Büyükuğur, İstanbul'un Asya yakasında bir İtalyan restoranı ve daha önce denemedikleri çok farklı yapıda bir mekânı da yıl içinde hizmete açmayı hedeflediklerini ifade etti. Zuma, Anjelique, Ajia, Mama, Vogue, Poupon, Da Mario, Carlotta ve Kitchenette gibi pek çok restoranı bünyesinde barındıran grubun dört ortağı, restoranlarında servis edilen Doluca'nın ürettiği House Wine'ın yanına yeni bir şarabı eklemek için de gün sayıyor. İtalyan Frescobaldi markasının gruba özel olarak bir beyaz ve kırmızı şarap hazırladığını söyleyen ortaklardan Bülent Büyükuğur, İtalya'dan gelecek şarapların temmuz sonu restoranlardaki yerini alacağını belirtti. Büyükuğur, "Şarapları 6-7 ay restoranlarda denedikten sonra zincir marketlerde de satabiliriz ama önce görmek lazım" dedi.

'Türk suyu fiyatına servis edeceğiz'
Doors Group S.Pellegrino & Acqua Panna firmasıyla da özel bir anlaşma imzaladı. "Kendi sularını bizim için şişeleyecekler. Temmuzda suların Türkiye'de olmasını bekliyoruz" diyen Levent Büyükuğur, bu suları restoranlarında kullandıklarını söyledi. Büyükuğur, "Türkiye'ye getirilecek bu suları Türkiye'de üretilen su fiyatına servis edeceğiz" dedi.