Türkiye'de
akaryakıt sektöründe 8 yıldır müşteri memnuniyeti en yüksek şirket seçilen Opet, uluslararası arenada da başarılarını devam ettiriyor. Opet, son olarak müşteri odaklı çalışmaları nedeniyle ABD'de düzenlenen Loyalty 360 Awards'ta "Platin" ödüle layık görüldü. Opet adına ödülü CRM Müdürü Nilay Güler ve Katma Değerli Servisler Müdürü Mehmet Alpinanç aldı. 2004'te Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çalışmalarına başlayan OPET, müşterilerine sunduğu 'dijital faydalarla' rakiplerinden ayrıştı. Şirket, KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde sektöründe sekiz yıl üst üste müşteri memnuniyeti en yüksek marka olarak birinciliği elde etti.