THY'den Arapça çağrı merkezi

  • Ekonomi
  • Cuma 10.07.2015
Son 5 yıldır üst üste 'Avrupa'nın En İyi Havayolu Şirketi' seçilen Türk Hava Yolları (THY), Ortadoğu ve Kuzey Afrika'da bulunan 10 ülkede hizmet verecek Arapça çağrı merkezini hizmete soktu. Çağrı merkezinin faaliyete geçmesiyle birlikte Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Bahreyn, Umman, Ürdün, Mısır, Cezayir, Tunus ve Fas'ta Arapça konuşan THY yolcuları, ana dillerinde hizmet alabilecek. Amman'daki toplantıda konuşan THY Pazarlama Satış Başkan Yardımcısı Adem Ceylan, "Çağrı merkezimiz, Arapça bilen ülkemiz vatandaşları için de önemli bir istihdam kaynağı oluşturacak" dedi