1. RENKLİ OFİSLER ŞİRKET VERİMLİLİĞİNİ YUKARI TAŞIYOR
İnternet üzerinden şirketlerin ofis ihtiyaçlarını karşılayan Ofix.com bahar ayları ile birlikte ciddi bir talep artışı yaşandığını duyurdu. Ayrıca şirketin yaptığı araştırmaya göre, duvarları renklendirmek, defterlere renk katmak ve güneş ışığını değerlendirecek düzenlemeler yapmak ofis verimliliğini artırıyor.
2. TÜRK GİRİŞİMCİ KOZMETİKTE DÜNYAYA AÇILDI
Türk kozmetik sektörünün genç markalarından Ashley Joy, global pazara açılma yolunda önemli bir adım attı. Amazon.com'da satışa sunulan Ashley Joy'un kişisel bakım ürünlerine artık yurtdışından da kolaylıkla ulaşılabilecek. Kurucu Aslı Şen, "Hedefimiz bu başarıyı sürdürülebilir kılmak" dedi.
3. YERLİ 3D YAZICI OKULLARA GİRDİ SIRA İHRACATTA
Türkiye'den çıkan ve dünyaya açılmaya hazırlanan 3D yazıcı markası Zaxe, eğitim kurumlarını 3 boyutlu yazıcı teknolojisi ile tanıştırdı. Milli Eğitim Bakanlığı'nca oluşturulan Bilim Sanat Merkezleri ile birlikte hareket eden Zaxe, bu kapsamda toplam 60 ilde okullara 3D yazıcı kurulumu gerçekleştirdi.