Sigorta bilinci arttıkça ürünler de değişiyor

Sigorta bilinci arttıkça ürünler de değişiyor

Sigortacılar, sosyal ihtiyaçlara göre yeni ürünler geliştiriyor. Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, “Sigorta bilinci geliştikçe yeni ürünlerin daha fazla gündeme geleceğini düşünüyorum” dedi.

  • Ekonomi
  • Perşembe 25.08.2017
Tüketicilerin ürün içeriğinden çok fiyata endeksli düşündüklerini belirten Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, standart ürünlerin satıldığı piyasalarda konuşulan tek konunun fiyatlar olduğunu söyledi. Erdoğan, "Ray Sigorta olarak kendimizi bu döngünün dışına çıkarmaya çalışıyoruz. Sigorta, toplumsal ihtiyaçlardan doğan bir olgu. Biz de Ray Sigorta olarak tüketicilerin sosyal anlamda nelere ihtiyacı olduğuna odaklanarak yeni ürünler geliştiriyoruz. Sigorta bilinci geliştikçe bu tarz ürünlerin daha fazla gündeme geleceğini düşünüyorum" diye konuştu. 8 yıllık bir stratejileri olduğunu ve bu strateji içerisinde birçok projenin yer aldığını dile getiren Erdoğan, "Ürün ve iş geliştirme de bu projeler arasında. Bu doğrultuda özellikle ürün geliştirme konusunda uzmanlaşan bir ekip kurduk. Müşterilerimiz için daha esnek, farklı alternatifler ve onların ihtiyaçlarına uygun ürünler geliştirmeye devam edeceğiz" dedi.

SEKTÖRDE BENZERİ OLMAYAN ÜRÜNLER
Koray Erdoğan, Ray Sigorta olarak kendilerini rekabetin dışına çıkaracak, farklı ve sektörde örneği olmayan ürünlerle ön plana çıktıklarını sözlerine ekledi. Erdoğan, açıklamasını şöyle tamamladı: "Ray Sigorta olarak Prenses Kasko ve Trink Kira Sigortası gibi yenilikçi ürünlerimizin sektörde benzeri yok. Aynı zamanda yeni ürün geliştirme çalışmalarımıza ilaveten değişik mecralar üzerinden mevcut ürünlerimizi sunuyoruz. İLKSAN ile gerçekleştirdiğimiz tamamlayıcı sağlık sigortası işbirliğimiz bu yönde attığımız adımlar arasında. Bu projeler bize farklı alanlarda, farklı hacim yaratma şansı sağladı."