Turkcell,
reklam dünyasının gelecekteki mecralarından biri olacak Programatik açık hava reklamcılığına hedef kitle verisini dahil ederek bir ilke imza attı. Turkcell Medya Planlama ve Pazar Araştırmaları Direktörü Aslıhan Ahızkal, "Statik bir mecra olarak görülen açık hava reklamcılığı, Programatik açıkhava reklamlarıyla artık yepyeni bir boyut kazanıyor. Akıllı Reklam adını verdiğimiz bu yeni kullanım türü ile açıkhavada gerçek anlamda programatiğe geçişin Türkiye'de ilk örneğine imza atıyoruz" dedi. Turkcell Akıllı Reklam kullanımının ilk örneğini Beşiktaş, Mecidiyeköy meydanlarıyla Kadıköy İskelesinde; SiM, Yurtdışı tarife kullanımı ve T80 reklamlarıyla verdi. Üç ayrı reklamın yayını hedef kitlenin reklamın bulunduğu lokasyonda bulunma sıklığına göre gün içerisinde anlık değişimlerle gerçekleşiyor.