Hazır giyimciler Hindistan’ı markaja aldı

Hazır giyimciler Hindistan’ı markaja aldı

  • Ekonomi
  • Perşembe 28.09.2017
İç pazardaki doygunluk ve başta mağaza kiralamaları olmak üzere artan maliyetler nedeniyle yurtdışına odaklanan Türk markaları, alternatif pazar arayışlarına hız verdi. İstanbul Hazır giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği ile düzenledikleri Hindistan ticaret turunu değerlendiren Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sinan Öncel, 1.3 milyarlık nüfusu ile Hindistan'ın devasa bir pazar olduğunu söyledi. Landmark, Major Brands, Future Retail'in aralarında bulunduğu Hindistan'ın önemli yatırımcılarıyla 300'ün üzerinde görüşme yaptıklarını vurgulayan Öncel, "Hindistan'da 460 AVM var ve tamamında yerel para birimi Rupi ile kiralama yapılıyor. Batılı markalar son 6-7 yılda Hindistan'da mağazalaşmaya başlamışlar. Yakın gelecekte Türk markalarını da bu pazarda görmek bizim için sürpriz olmayacak" dedi.