2014
yılı Temsa'nın büyük başarılara imza attığı bir yıl oldu. Toplam otobüs pazarının 6 bin 348 olarak gerçekleştiği 2014'te Temsa, bin 907 adetlik satışla yüzde 30'luk bir pazar payı elde etti. Tüm ürün gruplarında pazar payını artırmayı başaran Temsa, 27-29 segmentte yer alan Prestij ve kentiçi ulaşıma yönelik ürünü Avenue ile pazarda liderliğe ulaşmanın mutluluğunu yaşadı.
RHD'DE PAZAR PAYI YÜZDE 41
Temsa Genel Müdürü Dinçer Çelik, Coach pazarı olarak adlandırılan şehirlerarası otobüs pazarında toplam bin 44 adet otobüs satıldığını belirterek, "Ürünümüz Safir, bulunduğu RHD segmentinde 256 adetlik satış ile yüzde 41 mertebesinde, tüm şehirlerarasında ise yüzde 25 pazar payı elde etti" diye konuştu. 2014 yılında şehiriçi otobüs pazarında 816 adet araç satışı gerçekleştiğinin bilgisini veren Dinçer Çelik, Temsa'nın bu pazarda liderliği elde ettiğini söyledi. Çelik, "2014'te 301 Avenue otobüs satışı gerçekleştirdik. Şehiriçi otobüs pazarının yüzde 73'ünü oluşturan LF segmentinde Avenue'nun payı yüzde 51, tüm şehir içinde ise yüzde 37 oldu" dedi. 2014 yılında Türkiye pazarına yönelik Safir, 12 ve 18 metrelik Avenue dizel, CNG'li Avenue, Prestij Super Deluxe, Prestij City ve MD9'un üretiminin devam ettiğini belirten Dinçer Çelik, 2015'te 9 yeni ürün lansmanı yapacaklarını vurguladı. Yeni ürünlerle Türkiye pazarında sahip oldukları güçlü seviyeyi daha da yukarıya taşıyacaklarını açıklayan Dinçer Çelik, "Yeni ürünlerin, pazar payımızı daha da artıracağına inanıyoruz. Yeni ürünlerin lansmanlarında çok kısa süre içerisinde yeniden bir araya geleceğiz" dedi.