1957 yılında lezzet yolculuğuna başlayan ve bugün İstanbul'da 35 noktada hizmet veren Dilek Pastanesi; pastane, kafe ve restoran konseptini bir arada uyguluyor. Geniş kesimlere hitap eden firma; franchising ile büyümeye devam ediyor. Franchise adaylarına ilk günden itibaren hizmet veren marka; öncelikli olarak Dilek Pastanesi mimarlarının çizimleriyle mekanı kurumsallaştırıyor. Ardından çalışanlara, markanın kurumsal stratejileri doğrultusunda eğitimler veriliyor. Personel ve mekan hazırlıkları tamamlandığında, tüm pastane ürünleri merkezden bayiye ulaştırılıyor. Restoran ürünlerinin de gizli reçeteleri paylaşılıyor. Böylece franchise adaylarına kalan tek sorumluluk, yer bulmak ve hazır bir mekanı işletmek oluyor. 6 bin 500 metrekarelik üretim tesisiyle; yüzlerce çikolata, pasta, börek, sütlü tatlı, baklava çeşitleri ve dünya mutfaklarından özel lezzetler sunan Dilek Pastanesi, girişimcilerden yoğun talep görüyor. Marka; çok yakında Suudi Arabistan-Cidde, Katar-Doha ve Cezayir'de de şubeler açmaya hazırlanıyor.