OnAdWorks Dijital Reklam Ajansı sosyal medya hizmetlerini bir araya topladı

OnAdWorks Dijital Reklam Ajansı sosyal medya hizmetlerini bir araya topladı

2013 senesinden bu yana markalara hizmet veren OnAdWorks Dijital Reklam Ajansı, tam hizmet ajansı prensibinde tüm sosyal medya hizmetlerini “OnAdWorks Social”çatısı altında topladı.

  • Medya
  • Perşembe 23.07.2015 17:18
Sektörün 2015'de en hızlı büyüyen ajanslarından OnAdWorks Dijital Reklam Ajansı, 2015'de sosyal medya yönetimi ve pazarlama hizmetlerini "OnAdWorks Social" departmanı altında farklılaştırma ve temellendirmeye karar verdi.

Konuyla ilgili açıklama yapan OnAdWorks'un kurucusu ve Ceo'su İrfan Kavak, OnAdWorks'ün 360 derece entegre tam hizmet ajansı prensibinde ilerlerken tüm dijital hizmetleri bünyesinde toplayarak, tek bir akıldan markaya sunmanın avantajlarına dikkat çekti ve şunları kaydetti.

"OnAdWorks, kurulduğu günden bu yana kusursuz bir tam hizmet ajansı olma prensibinde ilerleme gayretinde. Bu yönde daha önce programatik ve analitik hizmetlerin stratejilerle beraber ele alındığı dijital pazarlama çözümlerini sunarak 360 derece için en önemli konu olan koordinasyonu sağlamıştık.

Şu an dijital reklam kanallarını, programatik ve yeni teknolojilerle entegre ederek markalarımızın tek bir merkez ve akıl üzerinden hizmet almasını sağlıyoruz.Bu da kullanabileceği tüm hizmetleri birbirleriyle asiste edilebilir ve kıyaslanabilir şekildeölçmeye ve buna ek olarak bütünleşik analiz ve çözümleme avantajı sunuyor. Markanın tüm konularına hakim olmak işin niteliği açısından olduğu kadar ortaya çıkan projelerin de katma değerini arttırıyor. Sonucunda ise reklam bütçesini etkin şekilde kullanmış ve beklentilerini elde etmiş, dijitale daha çok yatırım yapan markalar ortaya çıkıyor.

Bu doğrultuda Sosyal Medya ekibimizi OnAdWorks'ün bir parçası olduğu kadar kendi başına bir birim olarak yeniden konumlandırdık. Sosyal medyanın medya planlamadan bağımsız ama onunla içiçe ancak kendi başına bir konu olduğunun en başından beri farkındayız. Bu yönde sosyal medyayı dijital mecralarla ilişkili ama ondan bağımsız olarak kendi dinamikleri ile ele aldık ve sosyal medyaya dair tüm hizmetleri kendi bünyesinde değerlendirmeye karar verdik.

Bugün sosyal medya markaların kullanıcı nezdindeki en temel iletişim platformu olmuş ve hatta geleneksel kurumsal iletişimin bile önüne geçmiştir.İletişim platformunun dijital olması vesilesiyle bu iş kolu, dijitalin dinamiklerine sadece fiziki olarak bağlı, mantığı ve matematiği ise kesinlikle farklı."

OnAdWorks un yeni oluşumunda amacının, markaların sosyal medya iletişim ve pazarlamasında farklılık yaratacak derecede bir temele oturmak olduğunun altını çizen İrfan Kavak , "2015 yılında tüm departmanlarımızdaki hizmetlerin konsantrasyonlarını, sezgi ve matematikle birleştirerek bilimsel reklamcılığın cazibe merkezi olmak en temel hedefimiz. " dedi.

Dijital Reklam Ajansı olmanın tüm gereklerine ve altyapısına sahip olan OnAdWorks, markalara medya planlama ve satın alma, sosyal medya yönetimi ve pazarlaması, sem/seo,performans takibi ve optimizasyon, detaylı ve analitik raporlama, dijital pazarlama çözümleri, dijital pazarlama stratejileri geliştirme ve uygulama dahil olmak üzere tüm online iletişim hizmetlerini bir arada vermeye devam ediyor.