Osmaniye Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü tarafından, 2015 Yılı Teknik Destek Programı Mayıs-Haziran Başvuru Döneminde hazırlanan "İç Kontrol Sistemi Oluşturma ve Uygulama Eğitimi Projesi" Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı (DOĞAKA) tarafından desteklenmeye değer bulundu. Proje, 2015 yılı Ağustos ayı içerisinde İl Müdürlüğünde yürütülecek.
Proje kapsamında, İl Müdürlüğü ve İlçe Müdürlükleri bünyesinde çalışan 30 personele, toplam 32 saatlik 4 iş günü eğitim verilmesi planlanıyor.
İl Müdürü İbrahim Sağlam, desteklenen projeyle ilgili olarak şunları kaydetti:
"İç Kontrol Sistemi; kurumların belirlenmiş olan faaliyetlerinin politikalara ve mevzuata uygun yürütülmesi, kaynakların etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde kullanılması, varlıkların korunması, mali ve mali olmayan bilgilerin güvenilirliğinin sağlanması amacıyla idare tarafından geliştirilen her türlü organizasyon, yöntem ve süreçler ile iç denetimi kapsayan mali ve mali olmayan kontrolleri ifade etmektedir. Bu amaçla İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğümüz ile 6 İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü personellerinden oluşacak asgari 20, azami 30 teknik personele İç Kontrol Sistemi kapsamına giren Kontrol Ortamı Standartları, Risk Değerlendirme Standartları, Kontrol Faaliyetleri Standartları, Bilgi ve İletişim Standartları ve İzleme Standartları gibi konularda eğitim verilerek mesleki bilgi ve deneyim kazandırılması hedeflenmektedir. Proje kapsamında eğitim alacak olan teknik personellerimiz mesleki bilgilerini ve görevli oldukları alanda mesleki tecrübelerini artıracaklardır. Proje sonucunda alınacak olan eğitimle İl ve İlçe Müdürlüklerimizin hizmet sunma kalitesi artmış olacaktır."
Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Osmaniye Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Osmaniye Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.