Anların anılara dönüştüğü yer: Bodrum

Anların anılara dönüştüğü yer: Bodrum

Doğası, coğrafyası ve havası ile Türkiye’nin turizm cenneti olan Bodrum, yapısal özelliklerinin korunmuş olmasının yanısıra hoşgörülü ve güvenli şehir imajıyla öne çıkıyor. Bodrum Ticaret Odası Başkanı Mahmut Kocadon bu başarının yapılan anketler sonucu yakalandığını ve ekonominin canlandırılarak turizmin 12 aya yayılmasına çalışıldığını anlatıyor

Türkiye'de turizm deyince ilk üç sırada yerini alan Bodrum, dış pazarda İngiltere, Hollanda, Fransa, Polonya, Belçika, Rusya, Almanya, İsveç, İtalya ve Danimarka'dan misafir ağırlıyor. Bodrum'u dış pazarda daha çok Avrupa ülkelerinin tercih ettiğini belirten Kocadon, "Farklı pazarlarda Bodrum'un tanıtımı devam ediyor. İskandinav ve Körfez ülkelerinde tanıtım çalışmaları bu yıl daha da hız kazandı. 2016 yılında turizm ekonomisi ortamının canlandırılması adına toplam 24 yurtdışı fuara katıldık. Bu fuarların bazısı yeni pazarlara açılmak adına; İspanya, Zürih, Üsküp ve Dubai gibi ülkelerdeydi. Öte yandan yabancı gazeteciler Bodrum'a davet edildi, dış basında Bodrum'un yer alması sağlandı. Başta sosyal medya olmak üzere birçok farklı alanda Bodrum'un tanıtımı devam ediyor. Bodrum'un en büyük avantajı iç turizm hareketliliği. Yerli ziyaretçilerimiz her yıl Bodrum'u tercih ederek bizi mutlu ediyor. Rakamlar kış aylarında Bodrum'a gelen yerli ziyaretçilerin sayısının arttığını gösteriyor. Bu çerçevede bu yıl tüm Anadolu'ya Bodrum Tanıtım Tırı ile ulaştık." diyor.
Bodrum'da turizm çeşitliliğinden bahseden Bodrum Ticaret Odası Başkanı Mahmut Kocadon, "Yürüyüşü, mavi yolculuğu, düğünleri, toplantıları ve etkinlikleri, sanatı, sporu, tarihi, yemekleri, deniz, kum ve güneşi, eğlencesi, mimarisi ve yerel ürünleriyle turistlerin aradığı her şey Bodrum'da. Neden Bodrum diye soranlara biz çünkü burası herkesin anı biriktirdiği bir şehir diye cevap veriyoruz" dedi.