Türkiye'nin en iyi haber sitesi
ÖZLEM YILMAZ KÜÇÜK

Karnaval kafası

Yaz; renk demek, desen demek, hareket demek.
Yerinde duramamak ve karnaval havasında üç ay demek. Stresli iş günlerini bir tarafa bırakıyor, güneyin deli mavisini, kuzeyin taze yeşilini, doğunun sıcak sarısını, metropolün en karmaşık renklerini üzerimizde topluyoruz... Vee karnaval kafasında alışverişe koyuluyoruz!
İşte size 2015 yazının en renkli parçaları ve alışveriş tüyoları...
Rahatlamak, etrafınızdakilere rahatlama hissi vermek için canlı renklerden ve çiçek detaylarından yardım alın. İster gömlek, ister ayakkabı, ister çanta fark etmez; 2015 trendleri arasında yer alan capcanlı renkler, hem sizin, hem de etrafınızdakilerin havasını anında değiştirecek. Massimo Dutti'de gördüğüm çiçekli gömlek, bana yaz aylarının hafif rüzgarlı akşamlarını anımsattı.
Üçten fazla rengin bir arada olmasını karmaşa olarak görenlerden misiniz, yoksa cümbüşü sevenlerden mi? 'Renkleri alırsak, geriye ne kalır ki?' mottosundan yola çıkarak, bu sezon renk karmaşasının hayatımızın her anına dahil olmasına izin veriyor, yazın tadını çıkarıyoruz. Unutmadan, hiç çok renkli ayakkabıların ya da çantaların trend out olduğuna rastladınız mı? (Pierre Hardy sandalet 870 Euro'dan 522 Euro'ya inmiş.)
Midi boyların trendler arasında olduğunu daha önce yazmıştım.
Kloş eteklerin de... Yani, elbise veya etekte tercihiniz midi boy ve kloşsa; tam anlamıyla 2015 kadınısınız!
Aynı zamanda tercihiniz canlı renkli ve desenli olanlardan yanaysa, trend 2015 etiketli günün stili fotoğrafınızı sosyal medyada paylaşmayı atlamayın derim. Sonrasında gelsin like'lar! (Kate Spade etek 248 dolar.)
İster 60'ların kedi modellerini, ister 70'lerin yuvarlak formlarını sevin; 2015'te yarım çerçeveli gözlüklerden tercih edin. Gözlükte, canlı renk tercihi 2015 için uygun olabilir ancak uzun vadeli kullanma planı yapıyorsanız, alternatifleri de düşünmenizi öneririm. (Miu Miu gözlük 802 lira.)

TAZE TAZE

Konumuz renkler ve desenlerken hemen haber vereyim: Dünyaca ünlü markaların en gözde ürünlerinin yer aldığı Summer Pop Up butik, Harvey Nichols'ta açıldı. 30 Ağustos'a kadar da açık olacak.
Donatella Versace, Givenchy'nin; Isabeli Fontana ise Bvlgari'nin yeni parfümü Goldea'nin yeni yüzü oldu.
Dolce&Gabbana'nın sonbahar/ kış 2015-16 'Mamma' temalı koleksiyonunu hatırlıyor musunuz? Milano Moda Haftası'na damgasını vurmuş, ben ve daha birçok modaseverin beğenisini toplamıştı. Ve marka şimdi de yine aynı muhteşemlikte bir reklam kampanyasıyla karşımızda. Her yaştan, her etnik kökenden modele yer verilen Dolce&Gabbana çekimlerinde; Ashleigh Good, Sora Choi, Monica Bellucci, Esmeralda Seay Reynolds, Tami Williams gibi isimlerle çalışılmış. Modeller; spagetti yerken, selfie çekerken, çocuklarıyla ilgilenirken ve daha birçok farklı şeyle ilgileniyormuş gibi yaparken görüntülenmişler. Gerçekten çok tatlılar, ba-yıl-dım!

Stil zoom

FERYAL GÜLMAN

Feryal Gülman'ın asil duruşu ve şık görünümü her zaman beni etkilemiştir. Geçtiğimiz günlerde, Instagram hesabında paylaştığı fotoğrafta dikkatimi ilk çeken ise elbisesi oldu; ba-yıl-dım! Adeta yaz aylarının neşeli havasını üzerinde toplamış. Vücuduna cuk diye oturan bu elbise, sade şıklığına biraz da eğlence katmış gibi. Elbiseyi nereden aldığını merak edenlere ise, araştırmakta geç kalmadığımı belirteyim. Elbise Christopher Kane, çanta Hermes, ayakkabı ise Givenchy.

TREND OUT

Çiçekli ya da geometrik desenler, geçtiğimiz birkaç dönem yine trendler arasındaydı. Ancak artık küçük desenler trend out, büyük desenler trend in!
İşte size bangır bangır bir trend alarmı! Bu sezon hal hal trend out, bacak mücevheri in!
Siz de mi hala ilk fırsatta soluğu Bodrum ve Alaçatı'nın astronomik rakamlı beach'lerinde alanlardansınız? Öyleyse, trend out listesine girdiniz bile! Bu sezon sırt çantanızı kapıp üzerinde tesisler kurulmamış, bakir ve hatta sudan ucuz yerler keşfetmek, ayrıca bilgilendirmek amaçlı sosyal medyada paylaşmak trend in! Yani bilineni değil, bilinmeyeni gösteriyoruz. Ucuz ve faydalı tatilden arta kalan parayla da alışveriş yaparız, öyle değil mi arkadaşlar?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA