Türkiye'nin en iyi haber sitesi
SÖZÜN ÖZÜ ÖZLEM DOĞANER

Ne büyük ülkeyiz ki...

Sözde demokrasinin beşiği... 15 Temmuz darbe girişimi sonrası FETÖ'nün algı operasyonlarına çanak tutmaları yetmedi.
Şimdi Avrupa'da sandığa giden her ülkenin seçim propagandası Türkiye üzerine... Siyasi, ekonomik saldırıları, engellemeleri bitmiyor.
Aslında bu saldırılar bizim hem diplomatik hem de ekonomik gücümüzü ortaya çıkarıyor.
Ne büyük ülkeyiz ki saldırarak, bakanlarımızı engelleyerek kendilerine siyasi güç devşirmeye çalışıyorlar.
Dün vatandaşlarına güvenlik gerekçesiyle "Türkiye'ye gitmeyin" diye korku pompalayanlar, bugün Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu'nun uçağının inişini "güvenlik endişeleriyle" engelliyorlar. Biz de şu anda Avrupa'nın pek çok ülkesinin güvenli olmadığı sonucunu çıkarabiliriz böylece.
İşte böyle bir ortamda ekonomik büyümenin en önemli ayaklarından Türk gayrimenkul sektörü Avrupa'ya çıkarma yapacak.
Fransa'nın Cannes şehrinde 14-17 Mart tarihleri arasında gerçekleştirilecek Uluslararası Gayrimenkul ve Yatırım Fuarı MIPIM'de sadece ekonomi değil, diplomatik krizlerin de gündem konusu olacağı şimdiden görünüyor.
Bu yıl biraz daha ilgi azalmış gibi görünse de Türkiye'den 250 şirket ve 600 katılımcı 1800 metrekarelik bir alanda Türkiye'nin yatırım ortamını ve projelerini tanıtacak.
İstanbul Ticaret Odası'nın hazırladığı İstanbul çadırı yine Londra ve Paris'in yanı başında 685 metrekarelik alanda kurulacak ve fuarın en görkemli alanlarından biri olacak.
Neden Türkiye yabancı yatırımcı için cazip bir ülke? Detaylarıyla anlatılacak.
Türkiye'nin 15 Temmuz'dan sonra dimdik ayakta olduğu vurgulanacak. "Ekonomimiz sağlam, yatırımcı için teşviklerimiz hazır. 1 milyon dolarlık yatırım yapana vatandaşlık da veriyoruz. Gelin ülkemize yatırım yapın" denilecek.
Sadece İstanbul değil; Antalya, Balıkesir, Eskişehir, Hatay, Kocaeli ve Beyoğlu projelerini tanıtacak. Sadece satış rekorları kıran konut projelerini değil, Türkiye'nin mega projelerini, köprülerini, havalimanlarını, mimarisini, kültürünü ve hatta Hatay ile birlikte mülteci politikasını bile tanıtmak için önemli bir fırsat. Her sektörün Türkiye'yi tanıtmak için hiçbir fırsatı kaçırmaması gerekiyor.
15 Temmuz'un üzerinden 8 ay geçti. Biz yaşadıklarımızı çabuk unutuyoruz ama belli ki düşman uyumuyor.

YAZARIN BUGÜNKÜ DİĞER YAZILARI
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA