Turistlerin şikayet ve önerileri dinleniyor

Turistlerin şikayet ve önerileri dinleniyor

  • Ankara Başkent
  • Salı 14.01.2015
Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın başlattığı uygulama ile 40 milyona yaklaşan yerli ve yabancı turist, şikayet ve önerilerine cevap alabiliyor. Sektör temsilcilerinden alınan bilgiye göre oluşturulan iletişim merkezinde, www.alo176.gov.tr web adresinden ya da "176" çağrı merkezinden 7/24 "Canlı Destek" ve "Başvuru Sorgulama" hizmetleri veriliyor. Ayrıca, akıllı telefon uygulaması ile de başvuru sorgulaması yapılabiliyor.

SORULARA YANIT VERİLİYOR
"7-24" hizmet veren canlı destek hattı Türkçe-İngilizce seçenekleri ile sorulara cevap alma imkanı sunuyor". Çağrı merkezinde, gelen turistlerin ülkemizle ilgili soruları, bilgi talepleri ve yaşanılan anlık sorunlar, şikayetler iletişim merkezi tarafından Türkçe veya İngilizce dil seçenekleri ile yanıtlanıyor. Birimlere anlık iletilen talepler, hızlı bir şekilde değerlendirilip, turistler bilgilendiriliyor.
BİZE ULAŞIN