Çağrı merkezine 48 bin başvuru

Çağrı merkezine 48 bin başvuru

  • Ankara Başkent
  • Cuma 24.01.2015
Mamak Belediyesi, ilçe sakinlerine daha hızlı ve kolay hizmet verebilmek amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. Mamaklılar ile daha etkin bir iletişimi amaçlayan belediye, 7/24 hizmet veren "Mamak Çağrı Merkezi" ile sadece bir telefon kadar uzakta. Çağrı Merkezi'nde, vatandaşların şikayet ve önerileri, belediye hizmetleri ile ilgili bilgiler, adres ve kişi bilgileri alınarak ilgili müdürlüklere elektronik ortamda gönderiliyor ve sonuçlar paylaşılıyor.

"HER ZAMAN YANINIZDAYIZ"
Geçtiğimiz yılbaşından itibaren 48 bin 306 çağrı ile 17 bin 278 mail alan ve yaklaşık aynı oranda geri dönüşüm yapan merkeze gelen telefonlar, kayıt altına alınarak gerekli işlemler kısa sürede yapılıyor. Mamak Belediye Başkanı Mesut Akgül, "Bu hizmet ile vatandaşlarımızla mesafelerimiz daha da azalmış oluyor. Belediyeyle ilgili her türlü konuda her zaman vatandaşlarımızın yanındayız" dedi.
BİZE ULAŞIN