Aydın: Markalaşmak için lobileşme lazım

Ankara Sanayici ve İşadamları Derneği (ASİAD) Onursal Başkanı İşadamı Barış Aydın, başkent Ankara’nın “markalaşma” sürecinin hayata geçirilebilmesi için etkin “lobi” faaliyetinde bulunulması gerektiğini ifade etti

Aydın: Markalaşmak için lobileşme lazım
Ankara'da çok sayıda sivil toplum kuruluşunda başkanlık ve yöneticilik yapan İşadamı Barış Aydın yaptığı açıklamada Ankara'nın özellikle bilişim, yazılım, savunma sanayi, yan sanayi, tıbbi malzeme, inşaat gibi sektörlerde son yıllarda atak üzerine atak yapmasına karşın bir yandan kendini ifade edememesi, diğer yandan da birlikte hareket kabiliyetinin olmaması nedeniyle markalaşamadığına dikkat çekti. Aydın, Anadolu'da büyükşehirler hızla markalaşırken Ankara'nın bu konuda geride kaldığına dikkat çekerek, "Kısır çekişmeler, sadece günü kurtaracak boş süslü laflar hiçbirimize katkı sağlamaz. Tüm Ankara sevdalılarını ortak duygu ile hareket ederek etkin lobi faaliyetlerinde bulunmaya davet ediyorum" dedi. özveri ile çalışıyoruz Çalışmaların gündemde tutulması gerektiğini belirten Barış Aydın ayrıca, "İstanbul'dan sonra Türkiye'nin ikinci büyük kenti, daha da önemlisi başkentiyiz. Ben bu kentteki tüm işadamlarının özveri ile çalıştığını, kentin potansiyelini çok iyi değerlendirdiğini ve ufkunun da geniş olduğunu belki herkesten daha iyi biliyorum. Ancak gel gelelim ihracatta halen Bursa, Kocaeli, İzmir gibi kentlerin gerisindeyiz ve rakiplerimiz Gaziantep, Konya gibi iller. başkentle özdeşleşen ürün, sektör ne yazık ki yok. Bu konuda başarılı olamaz; kentin adını sanayisi, kültürü ile sürekli gündemde tutamazsak bir süre sonra daha da gerilerde kaldığımızı görürüz" ifadelerini kullandı.
BİZE ULAŞIN