ALTINDAĞ Belediyesi, "Altın Masa" ile vatandaşın ihtiyacına anında cevap veriyor. Altın Masa'ya 2017 yılında internet üzerinden 4 bin 804 başvuru yapıldı. Çağrı merkezi üzerinden telefonla bin 768 başvuru alan Altın Masa'ya, WhatsApp hattından da 205 kişi ulaştı. Toplamda 6 bin 777 başvuru alan Altın Masa, dilek, istek ve şikâyetleri gerekli müdürlüklere iletti, Altındağlıların taleplerine de anında çözüm önerileri üretti. Belediye Başkanı Veysel Tiryaki, "Altındağlı vatandaşlarımızın sağlığını, sosyal- ekonomik hayatını, rahatlığını, fiziki standartlarını ve eğitimini önemsediğimiz kadar taleplerini, eleştirilerini ve sıkıntılarını da dikkate alıyoruz. Bazı vatandaşlarımız, çeşitli sebeplerden dolayı belediyemize kadar gelemiyor. Onların mağdur olmaması ve herkesin problemlerine hızlıca çözüm bulabilmesi için profesyonel kişilerden oluşan Çağrı Birimimizi kurduk. 10 yılı aşkın süredir verdiğimiz bu hizmet için her müdürlüğümüzde ilgili birimimiz ve sorumlu personelimiz mevcut" diye konuştu.