Kaçak elektriği oyuna çevirdiler

Kaçak elektriği oyuna çevirdiler
Dünya genelinde 48 saatliğine oyun geliştiricileri tek bir tema üzerinde oyun geliştirmek üzere buluşturan Global Game Jam (GGJ) etkinliğinde birbirinden ilginç oyunlara imza atıldı. Etkinliği iple çeken oyun geliştiriciler, bu yılın temasının "iletim" olarak açıklanmasıyla hummalı bir çalışmaya girişti. Oyun geliştiriciler, bireysel ya da ekipler halinde 48 saatin sonunda çalışan bir oyun ortaya koymak için çaba harcadı. Her geçen yıl artan bir ilgi gören GGJ'ye bu yıl 109 ülkede, 804 merkezde, yaklaşık 40 bin oyun geliştirici katıldı. GGJ ATOM'un en fazla ilgi gören oyunlarından biri Fitne Fesat grubunun Kuru İftira oyunu oldu. Oyun, "21. yüzyılda iletimin en hızlı gerçekleştiği ağ" olarak gösterilen ve "dijital olmayan sosyal ağ" şeklinde tanımlanan dedikoduyu konu alıyor. Oyunda, mahalle sakinlerinden duyduklarıyla "Söylemezsem çatlarım" diye yola koyulan Ayten Hanım, önüne çıkan engelleri aşarak dedikoduyu başka kişilere ulaştırmaya çalışıyor. Kaçak Elektrik oyunu, "Yiğidin harman, elektriğin discharge olduğu, Tesla'nın mucizelerinin hala sürdüğü ıssız ormanda" geçiyor. Oyunda bir elektrik hüzmesi kontrol edilerek TEDAŞ'tan kaçılıyor. Ormanda kovalama macerası devam ederken azalmakta olan enerji, bulunan ışık kaynakları ile dolduruluyor. Karşılaşılan zorlu engellere rağmen özgürlük pahasına son ana kadar kaçak elektriğin maceralı yolculuğu devam ediyor.
BİZE ULAŞIN