Dünyaca
ünlü saat markası Longines'in Dünya Başkanı Walter von Kanel, kısa bir süre önce Türkiye'deydi. 1988 yılından bu yana şirketin başında bulunan ve saat dünyasının duayen isimleri arasında yer alan Von Kanel ile saat modası üzerine sohbet ettik: "Türk müşterilerimiz büyük saatleri tercih ediyor. Türkiye'de yaptırdığımız araştırmalarda Türk kadınlarının modaevlerinin ürettirdiği saatlere eğilimi olduğunu fark ettik. Oysa o firmaların kendi üretimleri yok. Bizim sloganımız elegans bir tavırdır, tamamen DNA'larımıza işlemiş durumda. Biz elegan saatler tasarlamayı ve bunları müşterilerimizle paylaşmayı seviyoruz. Her saat markasında olduğu gibi Longines de sporla yakın bir duruş var. Jimnastik de bunlardan biri. Bu nedenle Dünya Ritmik Jimnastik Şampiyonası'nın da sponsoru olduk."