'Sakine serbest' haberleri yalan çıktı

  1. Haberler
  2. Dünya
Cumartesi 11.12.2010 ABONE OL
İran'da İngilizce yayın yapan Press TV kanalı, recm cezası alan Sakine Muhammedi Aştiyani'nin "Batı medyasında geniş propagandası yapıldığı gibi salıverilmediğini'' açıkladı. Kanalın sitesindeki haberde, Aştiyani'nin bırakıldığının sanılmasına yol açan fotoğrafların, aslında Press TV'ye ait bir prodüksiyon ekibi eşliğinde olay yeri tatbikatı için evine götürüldüğü sırada çekildiği belirtildi.
BUGÜN NELER OLDU