Devlet televizyonunda "göçmen" krizi

Yunanistan'da ekonomik krizin paniği basın dünyasına da yansıdı. İngiliz The Guardian gazetesinin "Yunan polisinin 15 kaçak göçmene işkence yaptığı" iddiasını sabah kuşağında yayınlayan Yunan Devlet TV kanalı "NET", programı kaldırdı. The Guardian'da yayınlanan haber, Vatandaşın Güvenliğinden Sorumlu Yunan İçişleri Bakanı Nikos Dendias'ın tepkisine yol açtı. NET TV yönetimiyse, sabah kuşağını sunan Kostas Arvanitis ve Marilena Katsimi'yi Dendias'ı yalancı çıkarmaya teşebbüs ettmekle suçladı. Dendias ise, işkence gördüklerini öne süren 15 kaçak göçmenin sağlık kontrolünden geçmesinin ardından, gazetenin iddialarının asılsız olduğunu açıkladı.
BİZE ULAŞIN