Zincir
restoran alanında bir dünya markası yaratma hedefiyle yola çıkan Keskinoğlu, Tavvuk'un yurtdışındaki ilk şubesini açmak için gün sayıyor. Dubai'de franchise olarak açılacak Tavvuk'nun 2014 ikinci yarıyılda faaliyete geçmesi hedefleniyor. Dubai'deki restoranı, Bosna Hersek ve Suudi Arabistan'da açılması planlanan yeni mağazalar takip edecek. Yurt içinde de sağlam ve emin adımlarla ilerleyen Tavvuk başarılarına son olarak yenilenen web sitesiyle kazandığı Altın Örümcek ödülünü ekledi. Tavvuk, dijital dünyanın en prestijli ödülü olan Altın Örümcek'i yiyecek- içecek sektöründeki halk oylamasında 1. olarak kazandı. Doğal yemlerle beslenen ve serbest ortamda yetiştirilen piliçlerin kullanıldığı Tavvuk'ta piliç döner, özel soslu piliç çevirme gibi Türk damak tadına hitap eden özel lezzetlerin de yer aldığı menü fiyatları ise, 8-15 lira arasında değişiyor. Yüzde yüz Türk markası olan Tavvuk tüketiciler kadar yatırımcılardan da yoğun ilgi görüyor. Yatırımcıya geri dönüşü sadece 3-4 yıl süren Tavvuk'un 100 metrekarelik bir restoran için ilk yatırım maliyeti franchise bedeli ile birlikte 135-165 bin euro. Girişimcilere her aşamada danışmanlık sunan Keskinoğlu, restoran personeli için şirket bünyesinde Tavvuk Akademisi kurdu. Akademide yeni işe alınacak personele verilen oryantasyon eğitimlerinin yanı sıra, var olan çalışanlara verilen periyodik eğitimlerle hizmet kalitesinin korunması ve yükseltilmesi sağlanıyor. Tavvuk şu anda Akhisar'daki merkezle birlikte, İstanbul'da Acıbadem, Nişantaşı, Profilo AVM, Sarıyer, Kağıthane Axis AVM, Zorlu AVM, Gaziantep Prime Mall ve Hatay Palladium olmak üzere toplamda 9 zincir mağazayla hizmet sunuyor. Birkaç ay içerisinde, Kayseri, Muğla Milas, İzmit ve Antalya'da açılacak mağazaların da faaliyete girmesi hedefleniyor.