Vestel ve Yaşar Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (YÜSEM) işbirliğiyle hayata geçirilen Yetkili Servis İşletme Yönetimi Sertifika Programı'nın ilk döneminden 96 Vestel yetkili servis yöneticisi sertifikalarını alarak mezun oldu. Yetkili servisler sertifikalarını Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan, Yaşar Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Murat Barkan, YÜSEM Müdürü Doç. Dr. Sabah Balta ve Servis Eğitim Müdürü Esra Akgün'ün elinden aldı. Tekcan, törende yaptığı konuşmada, "2012 yılının sonunda kurulan Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü'ne 20 milyon TL yatırım yaptık. Bu yatırımda en önemli önceliklerimizden biri de yetkili servis yöneticilerimizin ve çalışanlarımızın eğitimi oldu. Toplam eğitim süremizi bir yılda 2 katına çıkardık" dedi. Vestel, "Mükemmel servis, mükemmel hizmet" anlayışı doğrultusunda yapılandırdığı Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü çatısı altında yetkili servisleri için eğitim seferberliği başlattı. Vestel'in bu kapsamda Yaşar Üniversitesi işbirliğiyle yetkili servis sahipleri ve yöneticilerine özel geliştirdiği Yetkili Servis İşletme Yönetimi Sertifika Programı ilk mezunlarını verdi. Vestel yetkili servislerine sertifikalarını Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan, Yaşar Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Murat Barkan ve YÜSEM Müdürü Doç. Dr. Sabah Balta ve Servis Eğitim Müdürü Esra Akgün, takdim etti.