Söke Belediyesi’nde vatandaş memnuniyeti eğitimi

Söke Belediyesi’nde vatandaş memnuniyeti eğitimi

2015 yılında ISO 9001 belgesini alarak kalite belgeli belediye olan Söke Belediyesi, ISO 10002 Belgesini almak için çalışmalarını hızlandırdı.

  • İHA
  • Egeli Sabah
  • Çarşamba 08.11.2017 16:50

Bu kapsamda eğitim faaliyetlerini ve çalışmalarını sürdüren Söke Belediyesi'nde "Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Temel Eğitimi" konulu eğitim gerçekleştirildi. Belediye personeline yönelik gerçekleşen eğitim toplantısı belediye meclisi toplantı salonunda yapıldı. Eğitim Kalitest firması yetkilileri tarafından verildi.

Kalite Yönetim Sistemi anlamında örnek olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Söke Belediyesi'nin, vatandaşlara sunduğu hizmetin kalitesini arttırmayı amaçladığını belirten Söke Belediye Başkanı Süleyman Toyran; "Hedefimiz ISO 9001 Belgesi'nin ardından TS ISO 10002:2014 Kalite Belgesini de almak. Bu hedefle çalışıyoruz. Vatandaş memnuniyeti odaklı çalışmalarımız hızla devam edecek" dedi.

BİZE ULAŞIN