Kablosuz modem üreten Airties, Türkiye'den doğan marka olarak büyümeye devam ediyor. Türkiye'de kablosuz modem pazarında yüzde 60 paya sahip Airties, Yunanistan ve Ukrayna'da pazar liderliği için adımlarını atıyor. Ar-Ge yatırımlarını 6 milyon TL'ye çıkaran şirket yerel pazarların ihtiyaçlarını iyi görerek 2009 yılında 60 milyon dolar ciro ile yüzde 10 büyüme hedefi koydu. "Daha önce yaptığımız yatırımın meyvelerini topluyoruz" diyen Airties Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Çelebi, Yunanistan'da en büyük teknoloji perakende şirketinde en çok modem satan ikinci marka olduklarına dikkat çekerek 6 ay içinde liderliğe ulaşmayı hedeflediklerini de sözlerine ekledi.
'
BAYİLERİ DİNLİYORUZ'
Çelebi, "Türkiye liderliği tamam. Yunanistan'ın en büyük perakende teknoloji market zinciri Multirama'da kablosuz modemde en çok satılan ikinci marka oldu. Her ülkenin ihtiyaçlarına göre değişiklikler yapıyoruz. Her yerde en fazla 2 günde arızalı ürünü değiştiriyoruz" dedi. Airties Uluslararası Kanal Satış Müdürü Evrim Örk de bayilerden çok şey öğrendiklerini belirterek, "Büyük dağıtıcılar ve bizim başarımızın altında yatan en önemli sebebi küçük bayilerle ilişkilerimizi sağlamlaştırıyoruz. Bizim hiçbir ürünümüz diğer ülke ile aynı değil. Antalya bayimiz kotalı internet konusunda sayaç geliştirme fikrini verdi. Bu sayede yerel pazarda farklılık yaratıyoruz" diye konuştu.