TURKCELL İMSAKİYE
TURKCELL İLE RAMAZAN

Kadınları giydirmeye kararlı Eroğlu, Avrupalı üç marka ile pazarlık yapıyor

Moskova'nın en pahalı alışveriş caddesi Manej'de Colin's mağazası açtıktan sonra Malezya'da da bir ofis açan Eroğlu Grubu, yaz aylarında Avrupa'da mevcut bir kadın hazırgiyim markası satın alıp piyasaya çıkmaya hazırlanıyor

Colin's'i Rusya'nın bir numaralı denim markası haline getiren Eroğlu Grubu, Avrupa'da bir kadın hazır giyim firması satın almak için üç markayla göüşmeleri hızlandırdı. Eroğlu Grubu Yönetim Kurulu Üyesi Yavuz Eroğlu, Colin's ile birlikte tüketici tarafında markanın 'erkek ağırlıklı' algılandığını belirterek Avrupa'da bir kadın giyim markasını yaz aylarında satın alacaklarını söyledi. "Örme ve spor giyim konusunda uzmanlaştık. Ürün gamımızı genişletmek için sadece kadın giyimi üretimi ve satışı yapan Avrupalı mevcut bir markayı satın almaya karar verdik" diyen Eroğlu, kadın giyim ürünlerini yeni bir marka altında piyasaya sunacaklarını dile getirdi.

TÜRKİYE CAZİP DEĞİL

Mısır'da üretim yaptıklarını, yaşanan krizle birlikte Türkiye'nin işgücü açısından daha da zor bir ülke haline geldiğine dikkat çeken Eroğlu, "Mısır'da işgücü maliyetleri Türkiye'nin çok altında. O yüzden Türkiye'de üretimi artırmayı düşünmüyoruz" dedi.

30 ÜLKEDE 900'E YAKIN MAĞAZASI VAR
- 2009'da Moldova, Azerbaycan ve Rusya'da mağaza açtı.
- Rusya'da 205 mağazası var.
- Yıl sonuna kadar toplam 70 mağaza açacak.
- Mağazalarına yılda ortalama 18 milyon müşteri geliyor.
- Rusya'daki bilinirliği yüzde 74 ile dünya markalarının önünde.
- 2009 hedefi 132, 2010 hedefi 165 milyon dolar.
- Türkiye'de 3, Mısır'da bir üretim tesisi var. Çin'de üretim yatırımı yapacak.
- Üretiminin yüzde 70'ini ihraç ediyor.


BİZE ULAŞIN