Tüketicinin şifresini çözen Sony, LCD TV'de satışları katladı

200Hz LCD TV satışındaki artış Sony Genel Müdürü'nün "Krizde tüketici markaya güvenir" öngörüsünü doğruladı

Durgunluk TV satışlarını etkilemedi. Hükümetin açıkladığı vergi indirim paketinden en çok yararlananlardan biri de ev elektroniği sektörü oldu. "Kriz ve durgunluk anlarında tüketici güvenilir markaları tercih eder. Satışlarımız olumlu etkilenir" diyen Sony Eurasia Genel Müdürü Mohsen Noohi'nin haklı çıktığını söyleyen şirketin Pazarlama Müdürü Çiğdem Duysal, Bravia Motionflow 200Hz model televizyonun ellerinde kalmadığını ifade etti. "Siparişlerin devam etmesi üzerinde yeni talepte bulunduk. Bugün yeni ürünleri gümrükten çekmeye başlıyoruz. Türkiye'de tüketici marka ve satış sonrası destek yüzünden bize güvenini açıkça gösterdi" diyen Duysal, Sony'nin ev elektroniğinde standartlar konusunda tüketiciyi yanıltmadığını tam tersine geleceğe yönelik yatırımlarına dürüst yanıt verdiğini vurguladı. Duysal, "LCD ile Plazma tartışması olurken biz LCD demiştik. Yeni DVD formatı için Blueray teknolojisini savunmuştuk. Bunların hiçbirinde tüketici yanılmadı. Şimdi evdeki tüm cihazlarla televizyonun konuşmasını sağlayacak kablosuz iletişim teknolojisi DLNA'nın standart olacağını söylüyoruz. Tüketici Sony markasına yatırım yaparsa yanılmıyor" diye konuştu.

200Hz YARIŞI

Sony, LG ve Samsung hareketli görüntülerde LCD ekranların performansı artıracak 200 Hz teknolojisini yeni televizyon modellerinde kullanmaya başladı. Futbol maçlarında en heyecanlı anları, aksiyon filmlerindeki görüntülerin kalitesini artıran 200Hz teknolojisini pek çok marka piyasaya sürmeye başladı. Sony Motionflow 200Hz teknolojisinin tanıtım yüzü Brezilyalı futbolcu Kaka oldu. LG ise 200Hz teknolojisini Formula 1 sporu ile anlatıyor. LG LH5000 modeli yeni ürün olarak piyasaya sunuluyor. Diğer Güney Kore markası Samsung'un, 200Hz'e sahip B750 LCD TV modelinde Ultra Clear Panel teknolojisi sayesinde yansıma azaltılırken, daha keskin kontrast oranına ulaştığını iddia ediyor.
BİZE ULAŞIN