İş'in satranç sponsorluğu projesi Avrupa'nın en iyisi

Avrupa SABRE Ödüllerinde, İş Bankası'nın satranç sporuna verdiği destek, "Avrupa'nın en iyisi'' seçildi. Türkiye İş Bankası'ndan yapılan açıklamaya göre, farklı sektör, bölge ve iş alanı kategorilerinde uygulanan iletişim projelerine verilen Avrupa SABRE Ödüllerinde yirminin üzerinde Avrupa, Ortadoğu ve Afrika ülkesinden gelen binden fazla projenin yarıştı. İş Bankası'nın Türkiye Satranç Federasyonu'na verdiği destek, sponsorluk kategorisinde "Avrupa'nın en iyisi'' olarak ödüle layık görüldü. İletişim sektörünün en saygın dergilerinden Holmes Report'un ABD merkezli yayıncısı Holmes Group tarafından Amerika'da on yılı aşkın süredir dağıtılan SABRE Ödülleri, bir yıl içinde iletişim alanında ses getirmiş çalışmalara veriliyor. Aralık 2005'te Türkiye Satranç Federasyonu'nun (TSF) ana sponsorluğunu üstlenen İş Bankası'nın verdiği destekle birlikte üç yıllık sürede satranç sporunun yaygınlaştırılmasında önemli aşamalar kaydedildi. Türkiye genelinde, satrancı seçmeli ders olarak alan öğrenci sayısı 100 binden 1 milyon 700 bine, okullarda açılan satranç sınıflarının sayısı ise 1.200'e ulaştı.
BİZE ULAŞIN