Özsüt'ün yeni genel müdürü Yıldırım Çullu, şu sıralar Starbucks'a giden genç müşterileri kazanmak için mönüsüne Fransız Cafes Richard markalı kahveleri ekledi. Özsüt'e gelen orta yaş grubu genişletip gençlere ulaşmak istediğini belirten Çullu, bir yandan da Atölye ismiyle restoran işine, Tatlı Mola ismiyle de market raflarına girmek için çalışmaları son noktaya getirdi.
'RESTORAN İŞİ ÇOK CAZİP'
Özsüt Atölye denemesinin ilki Caddebostan'da yapılacak. Çullu bu konsepti 'yemekli Özsüt'ler' diye tanımlıyor. Pizza, makarna, ızgara, salata çeşitleri ile İtalyan ve Meksika mutfağından tatların yer alacağı bir mönü hazırlandı. Çullu, iş tutarsa franchise ile büyümeyi düşündüklerini belirtti. Çullu'nun tüketiciye ulaşmaya hazırlandığı ikinci nokta ise market rafları. Tatlı Mola markasıyla kazandibi, sütlaç, supangle, profiterol ve tavuk göğsü tatlılarını paketli olarak zincir marketlerde satışa sunacaklarını ifade eden Çullu, hotel restoran ve kafelere de tedarik sağlayacaklarını söyledi. BİM'e de paketli tatlı üretmeye devam edeceklerinin altını çizen Çullu, geçen yıl 34 milyon TL olan ciroyu da yeni uygulamalarla 40 milyon TL'ye çıkarmayı hedeflediklerini kaydetti.