TURKCELL İMSAKİYE
TURKCELL İLE RAMAZAN

Kampanya ne yazık ki olumlu ve somut etki yaratmadı

Metro Cash & Carry Türkiye Genel Müdürü Hakan Ergin, Türkiye'de kapasite kullanımının beklenenin üzerinde çıktığını kendi satışlarında da olumlu değişimler gördüklerini belirterek, "Bunları çok olumlu görüyoruz. bu da bizi umutlandırıyor" dedi. Cep telefonu, televizyon gibi ürünlerin satışlarında ciddi düşüşler yaşandığını kaydeden Hakan Ergin, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği'nin (TOBB) iç piyasayı canlandırmak amacıyla 'Kriz varsa çare de var' kampanyası ile ilgili Ergin, "Bütün mağazalarımızda yaptığımız değerlendirmede somutlu ve olumlu etkisinin ne yazık ki olmadığını görüyoruz. Ama çok iyi niyetli bir çalışma, devam edilmeli, arkasına bazı somut şeyler konulup tekrarlamasında fayda var" dedi.
BİZE ULAŞIN