Erkek kozmetik pazarı özel seansla büyütülecek

Türkiye'de erkek bakım pazarının büyüklüğü 63 milyon euro hacime ulaştı. Özel seanslar pazarı genişletiyor

Eczacıbaşı Beiersdorf Genel Müdürü Hakan Uyanık, 2008 yılında dünyada erkek bakım pazarının 10.7 milyar euro, Türkiye'de ise 63 milyon euro hacime ulaştığını bildirdi. Türkiye'de erkek kozmetik pazarındaki ürün çeşitliliği ve yeni ürünlerin artmasının, pazarın hızla gelişen bir alan olduğunu gösterdiğini dile getiren Genel Müdür Uyanık, cirosal olarak en büyük hacmin erkek deodorant pazarında olduğunu dile getirdi. Hakan Uyanık, Türkiye pazarının Avrupa ülkeleriyle karşılaştırıldığında, erkek duş ürünleri ile yüz bakım ürünleri pazarının henüz çok küçük olduğunu ancak büyüme potansiyelinin olduğunu kaydetti.

TALEP ARTIYOR

Hakan Uyanık, talebi artırmak, erkek tüketicilerin de aynen kadınlar gibi ihtiyaçları doğrultusunda bilinçli seçim yapmasını sağlamak için özel fokus grup toplantıları düzenliyor, araştırmalar yapıyor, ihtiyaçlarını ve beklentilerini dinlediklerini söyledi.
BİZE ULAŞIN