Hilton
Otelleri İstanbul Bölge Müdürü Armin Zerunyan, İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti Organizasyonu'nunda hâlâ elle tutulur bir projenin ortaya çıkmadığını ileri sürdü. Zerunyan "Şu anda elle tutulur bir proje yok. Sadece turistlere yönelik bir organizasyon yapılıyor. Bu haliyle tatil köyündeki animasyona benzedi" diye konuştu. Zerunyan, organizasyonun önce İstanbulluların faydalanabileceği ve sahiplenebileceği yapıda olması gerektiğini de sözlerine ekledi. Sütlüce ve Kongre Vadisi'ndeki kongre merkezlerinin işletmecilerinin de hala belli olmadığını ve İstanbul'un hahk ettiği gibi pazarlanamadığını da dile getirdi. "Biz bundan faydalanabilecek taraf olarak bakıyoruz. İnsanlar orayla ilgili muhatap bulamıyorlar. Bu nedenle çok sayıda kongre kaçırılıyor" diye konuştu.
HASILAT % 8 DÜŞTÜ
Hilton İstanbul otellerinde bu yıın ilk altı ayında müşteri sayısında bir değişiklik olmadığını söyleyen Zerunyan hasılatta yüzde 7-8 oranında düşüş yaşadıklarını kaydetti. Bu düşüşün en büyük sebebinin iş seyahatlerinde yaşanan düşüşten kaynaklandığını belirtti. Zerunyan, bu açığı ise seyahat eden turistlerden karşılamak için çalıştıklarını söyledi. Bu nedenle Ortadoğu pazarına yöneldiklerini kaydeden Zerunyan bu pazara yönelik özel bir satış birimi oluşturduklarını söyledi. Zerunyan, Arap turistin oda servisi ve oteldeki diğer bölümleri kullanmayı sevdiğini söyleyerek daha fazla gelir elde etmek için Arap turistlere yönelik aktiviteleri artıracaklarını kaydetti.
Hilton'un Türkiye'deki 9. oteli bugün açılıyor
Hilton
Otelleri İstanbul Bölge Müdürü Armin Zerunyan, Hilton'un Türkiye'deki 9. otelinin bugün Dalaman'da açılacağını kaydetti. Diyarbakır yatırımında krizden dolayı gecikme yaşandığını Sütlüce ve Bostancı yatırımlarına ise öncelik verdiklerini belirten Zerunyan 2008'de 110 milyon dolar ciro elde ettiklerini söyledi. Zerunyan "Eylül ekim iyi geçecek, kasım aralık durgun olabilir" dedi.
Hilton'un geliri artırmak için pazarlama yöntemleri
1 gece fiyatına 2 gece kal kampanyası
Otelde düğün yapana Bali, Maldivler, Venedik gibi otellerde balayı hediye
Ortadoğu pazarına yönelik pazarlama çalışmaları
Arap turistlere daha fazla oda servisi hizmeti yaptırmak için daha fazla Arap kanalı gibi aktiviteler