Şölen 'En iyi teknoloji bizde' dedi, üçüncülüğe göz dikti

Çikolatadan sonra unlu mamuller pazarına giren Şölen, Ülker ve Eti'den pay alıp teknoloji yatırımlarıyla üçüncü olmaya kilitlendi

GAZİANTEP'TEKİ iki çikolata fabrikasının ardından Silivri'de 100 milyon dolarlık yatırımla açtığı üçüncü fabrikayla unlu mamuller pazarına da giren Şölen, 20 farklı ürünle piyasaya çıktı. Unlu mamuller pazarının yüzde 90'ını elinde bulunduran iki markadan sonra üçüncülüğü hedeflediklerini dile getiren Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Elif Çoban, "2010 sonuna kadar yüzde 10 pazar payına ulaşırız" dedi.
ÜÇ KAT HIZLI BÜYÜYOR

Kadınların iş hayatına daha fazla girmesi, kahvaltıya ayrılan zamanın azalması ile unlu mamuller pazarının çikolata pazarının üç katı hızla büyüdüğüne dikkat çeken Çoban, "Ürün çeşitliliğindeki eksiklik ve karşılanamayan tüketici ihtiyaçlarını dikkate alarak, pazarda yer almaya karar verdik. Özellikle gençlerin bu alanda yeni markalara açık olması pazara girmemiz konusunda bize şevk verdi. Açıkçası yönümüzü hedef kitlenin tercihleri belirledi" dedi. Ürünlerin yüzde 25'inin yenilikçi ürünler olduğunu dile getiren Çoban, kekte Lupo, bisküvide Biscolata ve krakerde Krakito markaları altında ilk etapta 20 ürünle piyasaya çıktıklarını yıl sonuna kadar ürün sayısını 40'a çıkaracaklarını söyledi. Uluslararası zincir marketlere girmekte zorluk çekmediklerini anlatan Çoban, üretilen ürünün yüzde 50'sinin şimdiden ihraç edilmeye başlandığını ancak asıl amacın iç pazarda büyümek olduğunu kaydetti.

BİZE ULAŞIN