Kaan Bilbay, Wall Mart Global Sourcing (uluslararası satın alma) görevinde bulunduğu sırada tesadüfen Winerwald'in sahipleri Jahn Ailesi ile tanışınca kaderi değişmiş. Türkiye'den birçok firmanın bu markanın peşinde olduğunu öğrenen Kaan Bilbay, markaya talip oluyor. Bir rapor hazırlıyor ve bu rapor, sadece kendinin değil, yarım asırlık markanın da kaderini değiştiriyor. 2008 Ağustos ayından bir ay öncesine kadar hazırlık ve araştırma devresi süren Wienerwald markasının Türkiye ortaklarından Bilbay, "O raporda daha fazla paket ağırlıklı, standart ürünlerin olduğu bir konsept yer aldı. 'Türkiye'de mini, midi, maksi şekilde 3 farklı büyüklükte mağaza açmak istiyoruz. Binaların metrekareleri ve maliyetleri farklı olsun' deyince bu da akıllarına yattı. 'Kızartma yapmak istemiyorum, klasik fast food algısını değiştirecek bir mönü sunacağım' dedim. Bütün bunlar akıllarına yattı ve 'Ekim, Kasım ayında geliştirme üssü olarak İstanbul'u kullanalım. Seni de frenchaise operasyonunda yönetime alalım' dediler. Bir anda kendimi Wienerwald Türkiye ortaklarından biri buldum" diye anlatıyor.