Private label olarak bilinen market markalı ürünlerle ilgili de ilginç açıklamalarda bulunan Reis şunları söyledi: "Private label'lar, markalı ürünlerin pazar payından çaldı. Marketler rafların en üstüne kar marjlarını da koyarak markalı ürünleri diziyorlar. Altına da daha uygun fiyatlı kendi markalı ürünlerini. Bu şekilde kendi ürünlerinin daha fazla satmasını sağlıyorlar." Krizle birlikte açık bakliyata ilginin de arttığını dile getiren Reis, 2000 - 2009 yılları arasında açık bakliyat tüketiminde yüzde 155, açık pirinç tüketiminde yüzde 140 oranında artış olduğunu belirterek, "bu durumun nedenlerinin başında bakliyatta yüzde 67.7, açık pirinçte ise yüzde 72.6'lık oran ile fiyatının uygun olması geliyor" dedi.