Colin's İtalya'ya açılıyor Loft'u ayırıp üst gelir grubu markası yapıyor

Colin's ve Loft markalarını ayrı olarak konumlandırma kararı alan Eroğlu Holding, Loft'u Diesel ve Replay'a rakip getiriyor. Eroğlu bir yandan da Milano Dome meydanında açacağı Colin's ile Kuzey İtalya'ya üs kuruyor

Bir yıl içinde Colin's markasını 384 satış noktasından çıkarıp Loft markasını koyan Eroğlu Holding, iki markayı farklı konumlandırma kararı aldı. Loft'u Diesel ve Replay'e rakip olacak şekilde konumlandırmayı planladıklarını belirten Eroğlu Holding Yönetim Kurulu Üyesi Şahin Eroğlu, Loft operasyonu için yaklaşık 20 milyon dolar bütçe ayırdıklarını söyledi.

İTALYA'YA 12 MAĞAZA
Colin's tarafından da yeniden yapılanmaya gittiklerini ifade eden Eroğlu, hem koleksiyondaki ürün çeşidi hem marka danışmanları hem de açacakları mağazalarla büyümeyi hızlandırmak istediklerini dile getirdi. Loft ile A grubunu hedeflerken Colin's ile daha geniş bir hedef kitlesine yayılmak istediklerini ifade eden Eroğlu, yurtdışındaki mağaza çalışmalarını da hızlandırdıklarını kaydetti. Colin's Satış ve Pazarlama Direktörü Necati Özdoğan ise Avrupa ayağında İtalya'ya odaklanacaklarını belirtti. Milano Dome meydanında 400 metrekarelik bir mağaza açacaklarını ve mağazanın 6 yıllık kirasını peşin verdiklerini vurgulayan Özdoğan, "İtalya'da 2 yılda 12 mağaza hedefi koyduk. Avrupa'nın bilinen bütün merkezlerinde H&M'in, Stefanel'in yanında Colin's mağazası da olacak" dedi.

İnşaat da tekstil kadar büyüyecek

Tekstil yanında inşaat işlerine de hız verdiklerini belirten Eroğlu, Ümraniye'de 480 konut, Sarıyer'de 44 villa, Beylikdüzü'nde konut, Ümraniye'de ofis, Bursa'da beş yıldızlı otel ve işyeri, Tekirdağ, Beylikdüzü ve Merter'de uygulamaya koyacağı alışveriş merkezi projelerinden toplam 1 milyar dolarlık ciro elde etmeyi planlıyor. Bursa Çekirge'de Carrefour'un arkasındaki 100 dönümlük arazide alışveriş merkezi olarak konumlandırılan yere bir yapı marketi açılmasına karar verdiklerini belirten Eroğlu, tekstilde yakaladıkları başarıyı inşaat sektöründe de sürdürmek istediklerini sözlerine ekledi.

'Global resesyon işimize yaradı'
Colin's 2009-2010 Sonbahar-Kış koleksiyonundan örneklerin sunulduğu bir akşam düzenleyen Eroğlu Holding, 'Modada Marka Olmak' kitabının yazarı Mark Tungate'i de İstanbul'a getirdi. Yeni koleksiyonda tasarımcıdan modeliste kadar pek çok tecrübeli isimle çalıştıklarını söyleyen Colin's Satış ve Pazarlama Direktörü Necati Özdoğan, "Resesyon sayesinde buraya gelip bizimle çalışmak için kılını kıpırdatmayacak adamlarla çalışabilme imkânı bulduk. O yüzden de yeni koleksiyonda çok iddialıyız" diye konuştu.

BİZE ULAŞIN