Krizle
birlikte ucuz olana kayış eğiliminin beraberinde getirdiği outlet alışveriş merkezlerine bir yenisi daha ekleniyor. Tekstilci iki ortağın Çorlu'da hayata geçirdiği Outlet 12 alışveriş merkezi (AVM) diğerlerinden farklı bir konsepte sahip. AVM'de standart dekorasyon şartı ile hem dekorasyon hem de yakıt tüketimi minimuma indirilecek. AVM'nin elektrik ve aydınlatma masrafları yönetim tarafından karşılanacak. Bir saat geç açılıp bir saat erken kapanarak günlük 4-5 saatlik verim sağlanacak. AVM'de ciro üzerinden yüzde 12 kira alacaklarını belirten Genel Müdür Cenk Nasıri, "Biz yaptığımız tasarruf ve tedbir paketleriyle riski satın aldık" dedi.
SEZON MALI OLMAYACAK "
Biz bu AVM'de sezon malı sattırmayacağız" diyen Nasıri, yüzde 80 doluluk oranına ulaşan 75 mağazanın yer alacağı AVM'de Network ve Koton'un ilk outlerini açacaklarını onun dışında Koton, Aydınlı Grubu, Damat Twwen, D&R, Teknosa gibi markaların da mağazaların olacağını söyledi. Zincir bir outlet AVM haline gelmek istediğini vurgulayan Nasıri, yurtiçinde Anadolu'da 2, yurtdışında ise İran ve Suriye'de AVM projesine gireceklerini söyledi.