ALJ Grup'un dünyadaki en büyük Toyota distribütörü olduğunu söyleyen Bozkurt, grubun 2008'de 320 bin adedin üzerinde araç sattığını söyledi. Grubun orta vadeli hedefinin dünyada 500 bin araç satışı olduğunu kaydeden Bozkurt, Türkiye'deki orta vadeli hedefin ise 2015 yılına kadar 50 bin araç satışı olduğunu ifade etti. Bozkurt, "ALJ Grup'un stratejisi uzun dönemlidir. Yatırdığımız 85 milyon doları 5-6 yıl içinde çıkartma gibi bir niyetimiz yok. Tam tersine belki bir bu kadar daha yatırım yaparız. Para sıkıntımız yok. Grup, Türkiye'de operasyonlara büyük önem veriyor. Türkiye'de yüzde 10 pazar payı hedefliyoruz. Uzun vadede yani 10 yıl sonunda pazarın lider markası olacağız" dedi.