Borusan Holding CEO'su Agah Uğur, başlangıçta global krizin boyutlarını tam öngöremediklerini, ancak daha sonra krizde uyguladıkları modeli Caterpiller, Arcelor- Mittal gibi iş ortaklarının örnek aldığını söyledi. Çok çabuk alarma geçerek, olumsuz etkilerini en aza indirmek için çaba harcadıklarını söyleyen uğur Şirketlerimize, 'stokları sıfırla, bilançoyu küçült' programı verdik. Hepsinin üçer aylık programlarla yoluna devam etmesini istedik. Krizde uyguladığımız bu model Caterpiller ve ArcelorMittal'in dikkatini çekti, bizi bir anlamda örnek almak istediler" dedi. 2008'de eylül ekim döneminde çelik fiyatlarının 1200 $'dan 400 $'a düşmesiyle siparişlerin yüzde 50 azaldığını da söyleyen Uğur "Hemen 18 maddelik bir kriz programını uygulamaya başladık" dedi. Uğur, şirketlere önce 'stoklarınızı hemen eritin, kâra bakmadan satın' dediklerini aktardı. Uğur ayrıca 5 bin kişinin çalıştığı grupta 700 çalışanla bu dönemde vedalaştıklarını da kaydetti. Uğur, "Bunu yapmak zorundaydık. Ama şunu belirtmeliyim ki, vedalaştığımız arkadaşlardan 100'ünü son dönemlerde işler hareketlenince geri alabildik" dedi. Uğur, ayrıca Borusan Telekom'u satmaktan vazgeçtikelerinişirkete yatırım yaptıklarını söyledi. Uğur "otomotivdeki ÖTV indiriminin BMW'deki büyük hacimli araçların satışını da olumlu etkilediğini de kaydetti.