Çarşıbaşı mağazasını Beyoğlu'nda gezenler bilir. İçinde çoraptan iç çamaşırına, pijamadan tokaya pek çok ürünün satıldığı firmanın işi aslında iç çamaşırı üretimi. Zaten 500 metrekare büyüklüğünde olduğu için farklı ürünlerle doldurdukları Beyoğlu mağazası dışındaki diğer 19 mağazada sadece iç çamaşırı ve çorap satışı yapılıyor. Ancak Çarşıbaşı firması şu sıralar perakendeden çok çorap üretimi üzerine odaklanmış görünüyor.
'SATIŞIMIZI YÜZDE 100 ARTIRIR'
Mağazalarında sattıkları çorapların fiyatlarıyla baş edemeyince kendi üretimlerini yapmaya karar verdiklerini belirten Çarşıbaşı firmasının ortaklarından Mustafa Çarşıbaşı, Aydınlı Grubu'ndan Pierre Cardin'in Türkiye dışında İran, Irak ve Suriye için üretim ve satış lisansını da aldıklarını söyledi.
İNTERNET İÇİN 25 BİN STOK
Şu anda pazarda Penti ve İtaliana'nın üstünlüğünün olduğunu ancak alınan lisansla birlikte pazarda ikinciliğe göz diktiklerini belirten Çarşıbaşı, "Yılda 4 milyon çift bayan ince çorabı üretiyoruz. Pierre Cardin'in satışına ise üç ay önce başladık. Bu anlaşmayla bir yılda üretimi yüzde 300 artırmayı hedefliyoruz. Marka mağaza satışlarımıza yüzde 10, toptan satışlarımıza yüzde 100 satış artışı getirecek" dedi. Dört ülke için üretim ve satışta kendilerini kanıtladıktan sonra çevre ülkelerin de lisansını almak istediklerini belirten kardeş İhsan Çarşıbaşı ise internet kanalını da güçlendirdiklerini, sırf bu kanal için ellerinde 25 bin adetlik stok tuttuklarını söyledi.