'Ne yaptıysak işe yaramadı dizilere girdik satış patladı'

Motif Kuyumculuk ortaklarından Mustafa Kamar geç keşfettikleri dizi sponsorluğuyla satışlarının katlandığını, marka bilinirliğinin arttığını söyledi

İTALYAN Roberto Bravo markasını yaklaşık 10 yıl önce satın aldıktan sonra Türki Cumhuriyetler ve Rusya pazarına giren Motif Kuyumculuk ortaklarından Mustafa Kamar, Türkiye'de dizi gerçeğini geç keşfettiklerini söyledi. Türkiye'de de satış yapmak için iki yıl önce İstanbul City's ve Ankara Panora alışveriş merkezlerinde mağaza açtıklarını, diğer bölgelere ise korner'larla girdiklerini belirten Kamar, ne yapılan ilan çalışmalarının ne de mağazaların istedikleri satış performansını yakalamalarına etki etmediği söyledi. Dizilerle ilgili ilk etapta markanın imajını olumsuz etkileyebileceği endişesiyle önyargılı olduklarını ve bu fikirden uzak durduklarını dile getiren Kamar, "Ama ne kadar yanlış yaptığımızı dizilere sponsorluk yapmaya başladığımızda anladık. En iyi reyting alan ilk 5 dizinin gerek senaryolarına gerekse reklam aralarına girdik. Hem marka bilinirliğimiz hem de satışlarımız ciddi anlamda arttı" dedi. Türkiye'de özellikle turistik beldelerde olmak istediklerini ancak ağırlıklı olarak yurtdışı çalışmaya devam edeceklerini dile getiren Kamar, "Çin ve Hindistan pazarına gireceğiz. Para orada birikti ve markalı ürün satın almak istiyorlar. Biz de bu potansiyeli değerlendireceğiz" dedi.

BAKUGAN'IN LİSANSINI ALDI GLOBAL CARREFOUR'LARA GİRDİ
HAKAN
Çanta, dünyaca ünlü çocuk karakteri lisanslarına bir yenisini daha ekledi. Bakugan'ın lisansını da alan firmanın yönetim kurulu üyesi Hakan Hacısoyu, "Carrefour Endonezya ile bir anlaşma imzaladık. Ürünlerimiz, bütün dünya Carrefour'larında yer alacak. Bu sayede kendi ürünlerimiz tüm dünya çocukları tarafından kullanılacak" dedi.

BİZE ULAŞIN