Faslı ile Rus'u aynı ekrana taşıyıp dünyaya örnek oldu

Arkas'ın Microsoft Türkiye ile birlikte geliştirdiği yeni nesil acentelik çözümü dünyada örnek proje gösterildi. Microsoft yöneticileri ve işadamları başarısının sırrını öğrenmek için Arkas'ı ziyaret etti

Pazartesi 14.12.2009
ABONE OL
Teknoloji yatırımlarına devam eden Arkas'ın Microsoft ile işbirliği ile geliştirdiği yeni nesil acentelik çözümü, iletişim maliyetlerini de düşürerek, farklı ülkelerde bulunan Faslı ve Rus'u aynı ekranda buluşturdu. Proje tüm Microsoft dünyasına örnek oldu. Teknolojiyi iş süreçlerine uyumlu olarak yatırım yapmaya devam ederek çevik şirket olmayı başardıklarını söyleyen Arkas Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Bernard Arcas "Müşterinin süper kahramanı olurken, Microsoft Türkiye'nin de örnek projesi olarak gösterilmek bizi gururlandırdı" dedi. Nakliye sektöründe daralmanın 2008 yılının ortalarında başladığını söyleyen Arcas, "Nakliye zinciri oluşturmuş şirketiz. 45 şirket 500'ü yurtdışında toplam 4 bin 500 çalışanımız var. Krizde daha hızlı ve az maliyetle mala ve müşteriye nasıl ulaşırız ve verimli çalışabiliriz diye düşünürken Microsoft bize bu konularda can yoldaşı oldu. Akdeniz ve Karadeniz'deki ülkelerdeki çalışanların birbirleriyle iletişim kurmasını sağladık. Maliyetlerden tasarruf sağladık. Rus ile Faslı aynı frekansı tutturmasını sağlayacak bir çözüm yarattık" diye konuştu. Microsoft Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Çağan da "Tüm dünyadan ve Türkiye'den iş dünyasından insanlar, Microsoft müşterileri ve yöneticileri bu başarı hikayesinin sırrını öğrenmek için Arkas'ı ziyaret etti" dedi.

'Müşterinin kahramanı olmak için çalışıyoruz'
ARKAS'IN rakiplerinden en büyük farkının müşterilerinin süper kahramanı olmaya çalışması olduğunu belirten Arkas Bilgi Sistemleri Ülke Müdürü Mert Oğuz "Şirketin çok çevik yanıt verme gücünü teknolojik altyapısı sağlıyor. Arkas bünyesindeki tüm şirketlerin kağıtsız ofise geçişini sağladık. İş veya seyahat avansları gibi tüm iş emirlerinin tümü elektronik ortama taşındı. Farklı ülkelerdeki çalışanların telefon konuşmalarını internete taşıyarak ucuzlattık. Seyahat etmek yerine video konferans ile sorunları çözmelerini sağladık. Sorunların merkeze taşınmasına gerek kalmadı" dedi.