Başarılı futbol sezonu bizi mutsuz ediyor

Pepsi Başkan Yardımcısı Erdem, "Erkekler maçlarda alkollü içecek tükettiği için başarılı futbol sezonu bizi mutsuz ediyor" dedi.

Cumartesi 26.12.2009
Son Güncelleme: Cuma 25.12.2009
ABONE OL
BU yıla Seda Sayanlı reklamlarıyla damga vuran Pepsi, pazar yüzde 4 küçülmesine rağmen en güçlü rakibi Coca Cola'yı geride bırakıp çift haneli büyümesinin keyfini çıkarıyor. Pepsi Bottling Group Pazarlama Başkan Yardımcısı Deniz Aktürk Erdem, "Farklı uygulamalarla rakibin planlarınız bozduk. Tüm stratejilerimizi sürprizler üzerine kurduk" dedi. İçecek firmaların vazgeçilmezi futbol sponsorluklarına ise şirket sıcak bakmıyor. Sebebi ise gayet ticari. Özellikle başarılı futbol sezonlarında maç seyreden tüketicilerin alkollü içeçek tüketmeyi tercih ettiklerini dile getiren Erdem, "Alkolsüz içecek sektöründeki bir firma için bu durum pek de mutluluk verici bir şey değil" diye konuşuyor.

YENİ BİR YÜZ ARIYORUZ
Pepsi reklamlarında oynayan Seda Sayan 2010'da kardeş kuruluş Frito Lay reklamlarında oynamaya başlayacak. PBG Strateji ve Ciro Yönetimi Başkan Yardımcısı Hüseyin Tulpan, "Yine ezber bozacak bir ünlü yüz arıyoruz. Seda Sayan ile ev hanımlarıyla aramızı düzelttik. Yeni yüzle hem gençlere hem de ev hanımlarına sıcak gelen bir kampanya düzenleyeceğiz" diyor.