Vodafone Türkiye'nin Borusan Telekom şirketini satın alımı, Rekabet Kurulu tarafından onaylanarak satın alma sürecinin tamamlandığı bildirildi. Vodafone Türkiye'den yapılan açıklamada, Rekabet Kurulu'nun satın alma işlemini onaylaması ile birlikte Borusan Telekom'un, bugün itibari ile resmen Vodafone Türkiye şirketler bünyesine katıldığı açıklandı.
Bu satın alma ile kurumsal iletişim pazarındaki konumunu daha da güçlendireceği vurgulanan açıklamada, bugün itibariyle resmen Vodafone Türkiye şirketler bünyesine katılan Borusan Telekom'un, kendi markasıyla ve ticari unvanı Vodafone Alternatif Telekom Hizmetleri A.Ş. olarak faaliyetine aynen devam edeceği, yönetimde herhangi bir değişiklik olmayacağı, Genel Müdür Mehmet Başer'in ve tüm Borusan Telekom çalışanlarının da görevlerine aynen devam edeceği duyuruldu.
Şirket müşterilerinin de her zamanki yüksek kalite standartlarında hizmetleri almaya devam edeceği belirtilen açıklamada, şu bilgilere yer verildi:
"1996'da A tipi lisan alarak ses hizmetleri vermeye başlayan Borusan Telekom, İnternet Servis Sağlayıcılığı, Altyapı İşletmeciliği Hizmeti Ruhsatı, Karasal Hatlar Üzerinden Veri İletim Ruhsatı, Sanal Mobil Şebeke Hizmetleri İşletmeciliği Ruhsatı, Uydu Telekomünikasyon Hizmeti İşletmeciliği gibi telekom iş kolundaki önde gelen lisans ve ruhsatlara sahip. Borusan Telekom'un, 3000'i aşkın kurumsal müşterisi, 83'ü yurt içinde, 3'ü yurt dışında olmak üzere toplam 86 adet POP noktası bulunuyor. Kuruluşun İstanbul, Ankara ve Bursa Bölge Müdürlükleri altında konumlanmış 50 adet bayisi bulunuyor."
-SATIN ALMA, VODAFONE TÜRKİYE'NİN UZUN DÖNEMLİ YATIRIMINDAN BİRİ -
Rekabet Kurulu'nun kararı ardından konuyla ilgili bir açıklama yapan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, kurumsal sabit iletişim pazarının önde gelen oyuncularından Borusan Telekom'un satın alma sürecinin tamamlanmasından memnuniyet duyduklarını dile getirdi. Bu satın almanın, Vodafone Türkiye olarak, ülkeye yapılan, uzun dönemli yatırımların ve girişimlerin biri olduğunu vurgulayan Timuray, satın alma ile kurumsal müşterilerin de ses ve veriyi kapsayan tüm iletişim ihtiyaçlarının karşılanacağını söyledi. Timuray, açıklamasını şu şekilde sürdürdü:
"Mensubu olduğumuz Vodafone Grubu'nun başarısı, dünya çapında 333 milyon toplam abonesine ve milyonlarca kurumsal müşteri tabanına sunduğu inovatif iletişim çözümleri ile tescillenmiştir. Borusan Telekom'un bünyemize katılmasından doğacak sinerjiyle, kurumsal müşterilerimize yönelik hizmetlerimizi daha da çeşitlendirmeyi ve kalite çıtasını daha da yükseğe koyarak, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı hedefliyoruz. Rekabet Kurulu'nun kararı, ülkemiz ve sektörümüz için her bakımdan ciddi değer yaratacak bir birleşmenin yolunu açmıştır. Tüm çalışanlarımızla ve iş ortaklarımızla beraber sahiplendiğimiz uzun dönemli vizyonumuzla, kurumsal ve bireysel müşterilerimize değer yaratmak üzere çalışmalarımıza ve yatırımlarımıza aralıksız devam edeceğiz."