KBO Gıda aracılığıyla restoran zinciri Schlotzky's ve Cinnabon markalarını, Amerikalı girişimci David Ergisi ile de Moe's adlı fast food zincirini Türkiye'ye getiren Focus Brands, bu kez de dondurma operasyonu için düğmeye bastı. Gelecek yıl bünyesindeki 76 yıllık lüks dondurma markası Carvel'i de Türkiye'de getirmek istediklerini söyleyen Focus Brands firmasının Başkanı Mike Shattuck, "Bugün Carvel'in 8 bin noktada satışı yapılıyor. Türkiye dondurma tüketiminde çok gerilerde. Bu bir potansiyel ve bunu değerlendirmek istiyoruz. Özellikle orta gelir grubu Türkiye'de çok büyük ve bizim için bu önemli bir detay" dedi. Schlotzky's markasının en başarılı olduğu ülkenin Türkiye olduğunun altını çizen Shattuck, Cinnabon'un Suudi Arabistan ve ABD'de, Carvel markanın ise Porto Riko'da en yüksek performansı yakaladığını dile getirdi. Diğer markaları Seatle Best adlı kahve zincirine ise yeterince odaklanamadıklarını ve görüşmelerin verimsiz devam ettiğini belirten Shattuck, "Şimdilik 10 mağazamız var. Tabii ki farklı pazarlara da yayılmak isteriz ama yakın gelecekte değil" dedi.